Svar på kommentarer.

anonym . om Dag 29 – Min bästa vän i motsattakönet:
Har du lust att svara på några frågor isåfall så här kommer några :')
söta ^^
1. Vem var din bästa kompis lekis - 4an ?
2. Vem var din bästa kompia 4an - 6an ?
3. Favorit mat?
4. Favorit dryck?
5. Favorit ord ?

Ha det bra , jätte fin blogg :)

Svar : Klart jag kan svara på dessa frågor. Och tack för det där med "söta ^^"!
1. Sarah Frank. Vi träffades redan i dagis och blev väldigt bra vänner väldigt långt fram.
2. I fyran var det också Sarah men även Sheila Adjemovic. Hon flyttade hit och jag lärde känna henne ganska snabbt.
3. Uhm, vet inte riktigt faktiskt.. Plankstek tror jag nog.
4. Cola it is.
5. Just nu måste det vara ordet "hysteriskt".
Awww, tack Nina tycker om dig jätte mkt också :)

Svar : PUUUUUUUUSS!

197 om Just like that.:
Du vet att jag saknar dig.

Svar : Fu, stå upp för dig själv.

Emil om Längtan.:
Eragon är skitbra om du inte kollat tvåan så måste du kolla den o:

Svar : Haha finns det en tvåa? (a), Då ska jag ladda ner den på en gång i så fall!

Anna om Den första januari år tvåtusenelva.:
Jag hoppas att du hade en trevlig nyår ;>

Svar : Jag hade en jätte trevlig och rolig nyår fram tills Pontus insida kom ut :)

tina om Screw you.:
fin blogg:D kolla gärna in min med!

Svar : Tack, ska snart göra om den! Och det ska jag göra :)

evelina (: om Godmorgon eller något.:
Hur kan du sova så länge??

Svar : Haha var uppe länge på natten så det var därför :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback