Dag 29 – Min bästa vän i motsattakönet

Asso jag har inga sånadära "bästa vänner" i något av könen. Det känns liksom väldigt onödigt. Alla mina vänner betyder lika mycket för mig och alla är lika underbara. Men om jag tvunget måste välja någon i det motsattakönet så måste det vara Pontus.

Pontus är en jättebra kille på 15 år om bara någon månad. Han är lång, typ 180 (för han är några centimeter längre än mig), smal, lite små-biffig. Han fyller år den andra april. Alltså är han inget aprilskämt. Men han är ändå lite udda. Eller udda och udda, han är speciell på sitt egna sätt. Han är liksom sig själv och bryr sig för det mesta inte vad andra tycker om honom. Jag har hur många minnen som helst med honom och jag har känt honom sen vi båda var 4. Nu på senaste tid har vi nog kommit lite närmare varann med våran vänskap för förut så var vi ju vänner och så men vi hittade nästan aldrig på något. Men nu under lovet har jag träffat honom i stort sätt nästan varje dag. Han har en humor som ingen annan, en snällhet som verkligen ingen annan och han har dessutom ett gulligt temperament. Han bryr sig faktiskt ganska mycket om andra människor, märks på honom när han blir sur för att någon säger något elakt om någon annan, as gulligt haha! Han är verkligen en bra människa! Jätte söt är han dessutom och en underbar pojk! Singel också, så saaaaaaaaaaaatsa allihopa. I alla fall så älskar jag honom!

Ingen Nina utan någon Pompuss















Kommentarer
Postat av: anonym .

söta ^^

Har du lust att svara på några frågor isåfall så här kommer några :')

1. Vem var din bästa kompis lekis - 4an ?

2. Vem var din bästa kompis 4an - 6an ?

3. Favorit mat ?

4 . Favorit dryck ?

5 . Favorit ord ?



Ha det bra , jätte fin blogg :)

2011-01-08 @ 12:49:43
Postat av: Anonym

Tilllägg till fråga 1 , 2 & 5 .

Berätta om dom om du orkar / vill .

Och 5an , berätta gärna varför ! :)

2011-01-08 @ 12:50:46
Postat av: pommpuusss

Awww, tack Nina tycker om dig jätte mkt också :)

2011-01-08 @ 13:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback