Längtan.

Vette fan varför, men jag längtar som fan tills jag vaknat upp igen efter min långa sömn. Ingen aning varför som sagt. Men nu ligger jag i alla fall och kollar på Eragon. Bästa drakfilmen jag någonsin sätt haha. Helt cool är den, värsta sorlig med. Och yes, jag är fortfarande sjukt sugen på sockermunkar. Jag skulle smsa Pontus imorgon så ska vi dra till Konsum och handla. Lovade att bjuda på 2. Dom kostar ju faktiskt bara 6 kronor så! Men jaaaja, jag missar filmen nu när jag inte kollar. Och efter filmen ska jag sova. Så vi hörs nog när jag vaknat eller något.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emil

Eragon är skitbra om du inte kollat tvåan så måste du kolla den o:

2011-01-04 @ 15:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback