Den första januari år tvåtusenelva.

Hejsan 2011! Well well, jag hade en jävligt trevlig kväll igår och jag tackar gud att man är lite redig och inte dricker någon alkohol för annars kan jag ju lova att Pontus hade legat i någon buske någonstans. Fick ta hand om den gossen igår kväll och det gick bra tillslut, vi fick hem honom i alla fall! Annars så var ju kvällen helt lagom bra och så, jag hade jävligt kul ändå.

Nu sitter jag hemma hos Stina och vi ska städa lite och sånt. Sen blir det nog en lugn dag, jag har väldigt ont i mina fötter. Så jag känner suget att bara ligga hemma och kolla en massa Desperate Housewives avsnitt och lite varm obo'y på det med haha.

Aja, vi hörs senare. Heido!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas att du hade en trevlig nyår ;>

2011-01-03 @ 15:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback