22:29

-' Nini Lê :3 om 09:42:
Dålig update... Fy skäms!

Svar : SOORRII MEN NU ÄR JAG TILLBAKA!

Har inte haft något internet på min dator dom senaste dagarna, och jag har ju tältat. Och idag jobbade jag till 5 sen drog jag med Sophie en runda här i ss och efter det vidare till Gislaved och sen till Båraryd där vi var med Julia, Emma och Johanna (?). Fett najs. Det var varmare i vattnet än i luften, men badade ändå inte för hade ingen handduk och ingen bikini så det skulle blivit kallt som fan att åka hem sen. Efter Båraryd drog vi i alla fall till La Bella via. Det var supergott och sen åkte vi hem. Fett najs. Hahahahaha måste sluta säga/skriva det. Men i alla fall. Imorgon jobbar jag också. Sen ska jag nog till Burseryd tydligen för Becka och Robin skulle grilla hos Jocke. Och Robin "passar" mig denna helgen så skulle troligtvis med. Det har jag dock inget emot eftersom att Jocke är min kompizzz med hihi. Ae, ska kanske till Sophie istället.

Men nu ska jag i alla fall lägga mig ner för jag har så jävla ont i höfterna efter att särat på benen i 5 timmar typ. Ska se en film tror jag hehe. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sophie Blomqvist.

Weeee, kom bara och knacka på min döööörr ! Så säger jag att jag vill ha dig här! (8) <3

2011-06-30 @ 22:38:37
URL: http://sophieblomqvist.blogg.se//
Postat av: SAAAAAANDRA

särat på bena ??? HAHAHHA du är lite komisk

2011-07-01 @ 15:42:46
URL: http://tasicsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback