09:42

Hehe sorry. Jag lovade ju lite cambilder igår. Men jag somnade :$ Haha, fett tidigt somnade jag. Så vaknade idag halv 9 av mig själv. men det var ändå bra för jag har en massa att göra idag. Jag ska ju ut och tälta med mina vänner i 3 dagar (2 nätter) så jag måste packa en massa saker eftersom att jag är en av dom som ska ha tält med sig. Och plus att jag ska ha täcke och kuddar till Pontus med. Sen ska jag och Stina hinna dra och handla. Ska ju köpa 5 color med mig, så alla får en var. Plus en massa annat att dricka, till exempel vatten, någon mer läsk, saft? Ae, vet inte ritkigt vad dom vill ha, ska i alla fall gå och handla på Konsum sen.

Så nu ska jag faktiskt börja packa mina kläder i alla fall. Sen ska jag duscha och ringa Stina. Och sen måste jag leta upp madrass till tältisch. Hohoho. Ae, men vi hör senare kanske. Puss!


Kommentarer
Postat av: -' Nini Lê :3

Dålig update... Fy skäms!

2011-06-29 @ 22:09:30
URL: http://dukankallamigleson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback