23:12

Jag vet att det kommit kommentarer som jag behöver svara på men kan inte göra det förens jag har en dator så ni får klara er tills dess!

Men i alla fall så är jag hemma nu, lyssnar på musik och rensar mina kläder. Adem berättade även för mig att man får iCloud med den nya uppdateringen i iPhonen så nu måste jag uppdatera den även om jag inte vill. Den kommer fungera som typ htc och android då, att när man drar ner den fliken högst upp där klockan är så kommer meddelande osv. Nu kommer det ju bara i en ruta och det är ju så jag vill ha det :( kommer ihåg när jag hade min lg att jag hatade det och bara ville ha det som på iPhone. Bajsliv.

Aja ska försöka fixa den uppdateringen imoron! Men nu ska jag fortsätta rensa. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bh storlek? svara ärligt

2011-10-17 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback