23:09

Känner att mina klipp är lite småtråkiga, men imorgon ska jag visa ett hur jag sminkar mig. Då kommer det inte bli något prat alls, kommer bara sitta och sminka mig och den kommer vara speedad för annars kan den bli för lång. Inte för att jag sminkar mig jättelänge, men aa. Är lite nervös inför den ändå, inget smink i början, måste hitta ett bra ställe att ställa kameran på, ljuset måste vara bra så att ni ser hur jag lägger sminket, aa ni fattar.

Men nu väntar jag på att mitt spel ska laddas klart. Spelet översteg 20MB så var tvungen att använda WiFi och jag har verkligen mitt rum typ väldigt långt ifrån rotern(?), fast det funkar dock i andra änden av rummet men nu har jag ju faktiskt sängen längst in i rummet så det blir längst bort ändå.

Aja ska sluta babbla. Vi hörs nog imorgon för är väldigt trött trotts att jag sov 3 timmar för bara 3-4 timmar sen!

Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback