23:05

Ligger i min säng och lyssnar på musik nu. Bara massa "emo-musik" haha. Älskar förresten att "Newkid - Jag gråter bara i regnet", den akustiska, att den äntligen kommit ut på spotify. Även om jag tjatade ut den redan då den lades upp på Youtube så är den fortfarande så jävla bra för den påminner mig om månaden juni. Galet vilken månad det var, mycket känslor.

Haha lol, värsta bögen är jag. Men aa, är skitsugen att sitta i Skype med Adem och bara spela spel i mobilen. Men orkar verkligen inte ringa honom haha. Hade uppe Skype och tänkte göra det innan men då dog mobilen precis när jag tryckte på "Ring upp". Och sen orkade jag inte bry mig när jag startade den igen.

Aja. Ska la titta runt lite vad jag har för filmer osv, hittar jag inget så ska jag ta och ringa ett samtal istället. Är verkligen på slapp-mode som fan. Sjukt jävla sugen på dipp och morötter med. Ska se fall vi har de sen när jag går ner och fyller min vattenflaska.

Hör sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback