21:34

Såg att jag hade fått en massa kommentarer på inlägget "23:47" som jag la ut igår. Tack för dom fina kommentarerna osv hehe.

Men i alla fall, jag och Annie gick hem till mig och fixade oss och sen drog vi till Nöjet. Tråk.

Snackade med Eva och imorgon ska vi lägga klart golvet, så Sheila, du får hjälpa till lite hehe!

Sheila ska sova hos mig imorgon, får se vad vi hittar på. Vi ska till Becka i alla fall för jag ska låna något att ha på mig på lördag. Sen ska vi även kolla på A-laget när dom kvalar på lördag. Korf ska jag köpa heheheheh. Sen blir det hem och duscha och sen vidare till Ebba då jag, hon och Stina ska laga Tacos och äta innan vi fixar oss och sånt.

Btw, igår laddade jag ner en film, eller den blev typ klar precis innan jag höll på att somna. Så skulle fortsätta nedladdningen idag men nu gör datorn sådär igen att den har raderat allt och gjort en helt ny sida. Så jag har fått ladda ner filmen igen, och nu går det skitsakta bara för det. Tråkigt för jag ska se den filmen idag haha.

Aja, uppdaterar senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback