20:40

Har glömt att blogga idag. Men i alla fall så hade jag skitkul igår, dansade som en jude. Kajsa var ju där och henne har jag saknat! Men sen somnade vi runt halv 3 kanske. Sheila sov också hos Ebba så vi delade madrass på golvet. Ändå så har jag inte sovit så skönt på länge haha. Men vi vaknade kanske runt 9-10 i morse och snackade lite och så. Cyklade hem vid 10-11 kanske och gjorde lite mat för jag var skithungrig. Sen kom Annie och Sheila en stund och sen vid 3-4 la jag mig och kollade på Desperate Housewives. Somnade vid 4 och vaknade vid 6 typ. Kollar på Desperate Housewives nu igen och har inget att göra, är uttråkad haha.

Men uppdaterar från mobilen nu för min app funkar inte och datorn är urladdad.

Aja vi hörs senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback