19:30

Hahahahhahahaha asso! Min bror har snaggat sig. Eller John har gjort det på honom och aa, han ser ut som ett ägg. Inte ok hahah. Orkar inte springa ner och ta en bild på honom men snyggt var det inte i alla fall haha.

Har precis ätit och lagat mat och fått hjälp av André med att välja en bild. Nu ligger jag på mitt rum och testar hur mycket folket i huset orkar innan dom ber mig sänka. Dock är varken Eva eller Simo hemma så aa, det lär inte hända.

Jag vet inte alls vad jag ska göra nu. Ska nog städa eller något så jag kan spela in nästa video, men jag orkar egentligen inte visa mitt rum. Det är tråkigt haha.

Aja vi märker la det sen om det kommer upp eller inte. Hörs, puss!

Btw, någon har varit inne på min Facebook och tagit bort vänner, eller så har det försvunnit av sigsjälv? 100 typ är i alla fall borta. Dålig stil. Så aa, adda bara om du är borttagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera videosarna? ;-s

2011-10-26 @ 22:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback