18:53

Några bilder kom visst två gånger i förra inlägget :( Varför kan dom inte bara göra så att appen fungerar som den ska? Väntar verkligen på nästa uppdatering och uppdateringen efter det och sen nästa efter det. Appen kommer sluta i high-tech.

Aja, ligger fortfarande i min säng, inte ens satt igång teven för att jag haft fullt upp med mobilen. Tog bort mina appar som jag laddat ner med Sheilas konto och laddade ner nya med Beckas. Nu äntligen kommer det inte krångla mera utan nu kan jag leva tills jag dör (hon dör och hennes kreditkort går ut) med detta iTunes kontot!

Har typ inte tråkigt, men ändå. Känner mig lat. Alltså till sättet, som att jag känner mig trött, fast lat istället. Intressant va? Ska ladda ner lite spel och skaffa mig ett annat liv.

Hörs sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback