18:42

Lovet. Alltså hm. Hela helgen ska jag vara med Simon typ, kanske Kenny. Någon dag nästa vecka blir det nog nx. Sen ska jag sova en massa. Sen på nästa fredag blir det Ackevik. Jag kanske ska till mamma med, men i så fall måste jag snacka med Tobi. Skulle nog sova hos Ida någon dag då vi ska basta och bada badtunna! Kanske va med Alex. Plugga lite ska jag nog med göra. Vad mer.. Jag ska vara med Marcus med, måste, snackade inte så mycket med honom i fredags så det är ett måste hihi!

Sjukt soft lov blir det, något jag verkligen har längtat till! Sova ska jag verkligen göra som fan, ska bli fantastiskt bra. Aja, nu har jag i alla fall sovit en stund och jag tror att jag kommer somna igen om jag inte gör något. Men vet inte fall jag orkar göra något så har inte hört med Simon ännu.

Jag måste dock hitta internet för att kunna lägga ut detta så det kan ta en stund.

Hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback