14:47

Igår då så drog vi till Julia, dansade som fasen. Sen fram mot tolv så började Marcus kolla på massa skit på youtube så då blev det tråkigt. Men då kom Axel och Kenny en stund utanför och jag och Sheila satt och snackade med dom ett tag. Sen vid 1 gick jag, Sheila, Alex och Adam hem. Somnade typ vid 2 för vi hade en sån sjuk natthumor haha.

Vaknade idag och började kolla på bilderna från fotograferingen igår. Jag tyckte la att dom blev ganska okej. Men ingen såndär wow! Så japp, ska i alla fall ha den här under utskriven på väggen sen när jag fått ordning på hur jag ska ha möbleringen.

Men nu ska jag lägga mig och kolla på 2 fast 2 furious, 4 gången denna veckan.

Hörs sen. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback