14:45

Ligger i min säng och väntar på sms från Isak. Behöver ett tangentbord så jag kan använda min dator, funkar inte annars. Har ingen musik annars och behöver Adept just nu.

Inte sur eller arg bara irriterad. För man kan ju tydligen inte sova hos Felix utan att dricka enligt folket i huset. Så ska inte sova hos Felix i helgen, medans alla mina vänner ska det eftersom att dom skulle lana idag typ och bara chilla med film imorgon. Man kan ju hyra film via hans tv och allt.

Aa, ska i alla fall stanna hemma men sålänge jag gör det tänker jag inte ens lyfta röven ur sängen förens jag behöver gå på toa. Har chips, ostbågar och djungelvrål som jag klarar av att leva på i helgen. För rör jag mig inte så förbrukar jag ingen energi och förbrukar jag ingen energi så blir jag inte hungrig. Smart tänkt.

Och min kära syster har ringt vårdcentralen åt mig för mina provsvar på blodproven jag tog i våras eftersom att ingen annan i familjen bryr sig om det är så att jag äter saker som får mig att må skitdåligt med tanken på att jag knappt tål någonting. Hon skulle även ringa till Umo om mina ppiller för det är laktos i dom och jag är ju typ laktosintolerant så tål dom egentligen inte och har haft en sån sjuk mensvärk dom senaste dagarna så man märker ju verkligen att dom inte hjälper. Gött att någon bryr sig om hur min hälsa är i alla fall.

Men nu ska jag svara på Isaks sms. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: sheila

<3

2011-10-14 @ 20:15:38
URL: http://fluppps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback