14:24

Hej igen. Jättetrevligt inlägg jag skrev i morse. Har fortfarande ont i magen, men ska snart ner och göra Sheilas födelsedagskort för morgondagen och lördagen. Måste bara snacka ihop mig med Eva lite om skjuts för annars vet jag inte alls hur vi ska göra.

Har Kemiprov imorgon med så ska plugga lite till på frågorna och sen ska jag även göra min sminkvideo. Sminkvideon gör jag nog så fort jag varit nere och ätit lite för annars kommer det bli lite sent och jag behöver dagsljuset.

Just nu ligger jag och väntar på att mitt monster ska åldras ett "år" till så att jag sen kan sälja den och levla haha. Sån iPhonenörd är jag haha! Men nu ska jag som sagt kolla om den åldrats.

Hörs senare. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback