12:08

Godmorgon!

Fy vad jag längtar tills snön kommer. Verkligen sjukt mycket längtar jag. Förra vintern var nog den bästa på länge. Allt gick som det skulle och sånt!

Aja i alla fall, jag är sjukt hungrig men det verkar som att dom inte börjat med maten där nere ännu. Men jag ska gå ner och se fall vi har någon macka eller något annat liknande.

Inatt har jag sovit som en gris. Verkligen jätteskönt. Låg uppe och smsade med Alexander O (som gillade mitt videoinlägg jättemycket!!!) tills typ 2-3 och var helt pigg. Sen ba deckade jag mitt i haha.

Men vi hörs senare när jag ätit och så. Pusshej!

Slog mitt rekord gjorde jag även innan jag somnade! Grym.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad e det du spelar ? (:

2011-10-16 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback