00:41

127 läsare under gårdagen, allt steg efter att jag gjorde mitt förhållande officielt(oh herre, vet inte hur man stavar till det, eller om det var rätt ord). Soft liv. Hade runt 150-170 läsare varje dag på blogspot men då typ länkades ju min blogg överallt automatiskt. Men här är det ju som att man inte finns så då är det fan svårt att skaffa läsare om man har en sämst blogg.

Men aja, jag letade efter en film i evigheter och hittade en för kanske 20 minuter sen. Filmen är på 93% nu och det känns som att mitt internet kommer dö eller att filmen kommer stanna precis innan 100 bara för att jävlas med mig. Blir det så så går jag fan och lägger mig.

Dessutom så fick jag smset jag väntat på så är helt ok social mot människor nu.

Btw så ska jag länka en video efter detta sen. Sjukt rolig kille André Koch.

Men aa, vi hörs när jag vaknat då. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback