15:10

48 TIMMAR TILLBAKA
Kysst någon? - Ja.
Kramat någon? - Ja.
Gråtit? - Nej.
Dansat galet? - Ja.
Sovit? - Ja.
Sprungit? - Nej.
Badat? - Ja.
Simmat? - Nej.
Skrikit? - Ja.
Hånglat med någon? - Ja.
Städat? - Ja.
Tvättat? - Nej.

24 TIMMAR TILLBAKA
Kysst någon? - Nej.
Kramat någon? - Nej.
Gråtit? - Nej.
Dansat galet? - Nej.
Sovit? - Ja.
Sprungit? - Nej.
Badat? - Nej.
Simmat? - Nej.
Skrikit? - Nej.
Hånglat med någon? - Nej.
Städat? - Nej.
Tvättat? - Nej.

SI ELLER SÅ
Vaniljglass / Chokladglass
Studera / Jobba
Äta / Svälta
Bada / Åka skidor
Sol / Regn
Skräpmat / Husmanskost
Täcke / Kudde
För varmt / För kallt
Sylt
/ Marmelad
Chips / Popcorn
Fanta / Cola

DIN KROPP
Höfter? - Breda.
Fötter? - Mellan.
Ben? - Långa.
Huvud? - Runt.
Hår? - Långt, rött/brunt/svart/grått.
Ögon? - Blåa, inte jättestora.
Bröst? - Lagom.
Händer? - Mellan.
Läppar? - Liten överläpp.

VILKEN PERSON VAR DEN SENASTE SOM:
Sov hos dig? - Lol, ensam är jag, Tobbe för flera veckor sen haha, ingen som sovit här sen dess.
Du sov hos? - Eh, i Tobbes stuga, sov typ en halvtimme.
Du skrattade åt? - Någon Pontus, Jonthes kompis.
Skrattade åt dig? - Också han den där Pontus. Han trodde nämligen att jag drack ur en kopp som stod på bussen innan vi kom in, han såg visst inte att jag hade med mig den in.
Kysste dig? - Martin.
Du kramade? - Josse.
Dansade med dig? - Josse och Emma.
Du smsade och vad skrev du? - Adem - "Ja men dåså! Då är det ju okej!
Smsade dig och vad skrev h*n? - Adem - "Aa precis! Så du får gottgöra!
Ringde dig och vad pratade ni om? Annie, hon berättade om någon låt hon la i min logg, skrattade gjorde hon.
Du ringde och vad pratade ni om? Annie, detta var förra söndagen och vi pratade om helgen tror jag.
Du skrev till på Facebook och vad skrev du? - Robert, "Hohi okej :)"
Skrev till dig på Facebook och vad skrev h*n? - Robert, "Yes:) När ska du komma å hälsa på mig :* ? - ;)? - ?" (Orkar inte svara för jag känner knappt killen haha, därför han skriver massa frågetecken efter.)

RANDOM
Är du kär? - Nej.
Är du singel? - Ja.
Vill du gifta dig? - Nej.
Vill du ha barn? - Nej
Har du varit kär någon gång? - Ja.
I vem var du kär i? - Ludwig.
Vem är din bästavän? - Simon/Annie.
Vilken är din favoritmat? - Grekiskt.
Vad ska du göra efter detta? - Kolla One tree hill.
Vad drack du senast? - Mjölk.
Hur är ditt humör? - Trött, galet trött.
Vem luktar bajs? - Hahaha vafan?
Vad vill du göra nu? - Funderar på att skita i One tree hill så jag kan sova, för det vill jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem adem smsar du med?

2011-11-28 @ 21:55:14
Postat av: Anonym

Robert vem?

2011-11-29 @ 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback