23:29

10 saker om dig själv
1. Jag har börjat tycka om att vara lång. Skulle aldrig kunna tänka mig att ha korta ben.
2. Jag ser nästan alltid glad ut när jag inte är hemma, men jag är nästan aldrig glad lol.
3. Jag klarar mig knappt utan min iPhone eftersom att jag inte har någon dator.
4. Jag verkar vara en riktigt seriös person, men i mitt huvud är verkligen alla mina tankar sjukt oseriösa.
5. Folk som skriver med mig över sms/internet, dom tror nog att jag är dum i huvudet.
6. När jag väl har börjat skratta så tar det ett tag tills jag slutar.
7. Jag tål rätt mycket kyla.
8. Just nu så sitter jag och skriver random saker till folk på Facebook, folk som inte känner mig så bra.
9. Jag älskar apelsiner.
10. Jag har rätt många vänner, men jag litar inte på en enda av dom till 100.

 

9 saker du har gjort idag
1. Sovit.
2. Ätit.
3. Kissat.
4. Suttit.
5. Legat.
6. Kollat.
7. Andats.
8. Kliat mig.
9. Tvättat händerna.

 

8 saker som får dig att "falla" 
1. Arm och rygg - muskler.
2. Lång kropp.
3. Brunetter.
4. Buskiga ögonbryn med mystiska ögon.
5. Solbränd kropp.
6. Galna.
7. Ha en sån efterbliven humor så han inte tröttnar på mig när jag har natthumor.
8. Inte yngre.


7 saker som du tänker på ofta
1. Att jag är kissenödig.
2. Att jag är hungrig.
3. Om jag lyckas flytta till Halmstad.
4. Min säng.
5. Hur många timmar det är kvar tills jag får gå hem och sova, vart jag än är så tänker jag den tanken.
6. Varför jag inte var mer "oblygare" förr.
7. Mitt hår.

 

6 saker du vill säga till olika personer just nu
1. "Kan någon sätta igång teven och ge mig ostbågspåsen?" Men ingen är vaken så jag får göra det själv :(
2. "Ja hejsan jag skulle vilja beställa en plankstek utan grönsaker och rödvinsås, med extra sparris."
3. "Snälla ta mig till duschen och duscha av mig."
4. "Fan vad snygg du är ändå."
5. "Varför är du kort för..?"
6. "Jag hatar dig med hela mitt hjärta och jag kommer bokstavligen pissa på din grav så fort du är död."


5 personer du träffat senaste 7 dagarna
1. TOBBÄÄÄÄÄ.
2. Sophie.
3. Martin.
4. Annie.
5. Acke <3


4 smileys som beskriver ditt liv just nu
1. o.O
2. O____o
3. o_0
4. Ö__ö


3 saker du blir avtänd av
1. Pojkar som skryter.
2. Pojkar som inte har någon humor :(
3. Pojkar som mytar.


2 saker du ska göra imorgon
1. Åka på öppethus i Värnamo.
2. FESTA!

 

1 erkännande
1. Jag är så taggad tills imorgon att jag just nu sitter och skakar rumpan i köket på en köksstol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback