HISS OCH DISS

HISS :

Torghusets biograf, Klämman! - WOOOHOO! Den har nog aldrig varit såhär tidig med en film förut. Breaking dawn visas redan på dagen då den har premiär i Sveriga. FATTA VAD JAG LÄNGTAR ELLER????? DEN KOMMER VARA SÅ JÄVLA BRA! Dåligt är dock att del 2 visas 18 november nästa år.. Men aa, biografen! Endast för att den visar Breaking dawn på premiärdagen så får den en hissning i min blogg hihi.

Kanal 5! - Äntligen har dom kommit så långt som jag slutade när jag sist kollade på One Tree Hill. Nu kan jag äntligen börja kolla. Ska sitta som fastklistrad vid teven klockan 10 över 3 varje dag från och med nu! Dessutom så visar dom de gamla avsnitten av Grey's med och det är nu dom bra avsnitten börjar. Izzie blir sjuk och så. Sen visar dom även Desperate Housewives!!!!! Jag måste seriöst kolla klart säsong 6 och komma ifatt säsong 7 nu! Fyfan vad bra det är när man kollar på reklamen på dom.

Duschen på ca 48 grader! - Har börjat duscha i stort sett varje dag nu för det är så jävla skönt. Jag har börjat frysa jättemycket så jag duschar nästan varje kvälll för att bli varm innan jag ska sova. Men förr duschade jag alltid i ca 37 grader för jag har egentligen 35 som kroppstemperatur så det har alltid varit lagom. Men har börjat skruva upp värmen som fasen nu det senaste, tills varmvattnet tar slut hihi. Asskönt.

Tobias Emilsson! - Han är en superbra kille. Han är jättesnäll verkligen och söt. HAN ÄR UNDERBAR OCH JAG ÄLSKAR HONOM ♥ Måste bara nämna att jag inte skrev detta frivilligt, även om jag faktiskt hade kunnat skriva detta med egna ord utan hans hjälp.

Min säng! - Always and forever. It's the best. But! Så fort jag har pengar så ska jag köpa en dubbelsäng. Fifan. Typ till att jag flyttar, fyfan vad gött och ha den i min lägenhet.

DISSAR :

Kemi! - Tråkigt, jag förstår ingenting, det är helt onödigt för jag lär mig det och det är borta ur mitt huvud efter bara någin dag igen.

Det kalla! - Det är kallt hela tiden. Har inte funnits något annat år jag frusit såhär mycket som jag gör i år. Helt sjukt är det. Fryser hela tiden och jag har elementet på rummet på högsta, duschen på högsta, en massa kläder, två täcken, filtar osv. Hemskt.

Skolans pannkakor! - Dom är mjöliga, det är mjölklumpar i dom. Dom är inte alls goda på något sätt alls, jag äter dom endast då när jag dör av hunger. Och på torsdag är det då pannkaksdag.

Två dagar kvar! - VILL SE BREAKING DAWN NU!

Rolf! - Gubbjävel.

Kommentarer
Postat av: tobi

VADÅ INTE FRIVILLIGT, sa ju bara prove it...........:((((((((((((((((((((((((((

2011-11-14 @ 19:15:39
Postat av: Anonym

Du sa ju att Simon va den ändå killen du älskade!?

2011-11-14 @ 22:35:55
Postat av: Matilda

Kan hålla med om att Rolf är en diss ja...

2011-11-16 @ 12:26:07
URL: http://maotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback