19:26

Har bara lagt över frågorna som hade med ämnet att göra.

en annan på nordin om 19:15:
vem är det du hatar?
Svar: En som står mig ganska nära egentligen, man ska ju hålla sina fiender närmast lol.

varför tyckte du bara om ingergerd på nordin finns många bra lärare som jag gillar där?
Svar: Detta handlade ju om min åsikt, och jag tycker bara Ingergärd har varit bra för man både lärde sig och hade kul på hennes lektioner.

anton om 19:15:
du är sjukt snygg, men hur kommer det sig att du ska pierca dina bröstvårtor?
Svar: Tack så mycket haha! Jag vet inte riktigt, såg det på någon en gång och sen dess har jag velat göra det, riktigt snygg är det. Men jag vågar inte för jag är nålrädd som fan haha.

du och annie åker själv utomlands eller? isf var var det planerat att ni skulle åka? :)
Svar: Alltså, jag skrev bara att jag vill åka utomlands med henne, i så fall vet jag inte hur det blir eller vart. Men det märker vi nog om det ens blir något!

Nathalie om 19:15:
vrf plattar du ditt hår när du ha lockigt? skulle göra vad som helst för och få lockar haha.
Svar: För jag tycker inte om det lockiga haha.

ska du o annie utomlands får ni de för era föräldar? o vart ska ni åka isf?
Svar: Jag vet inte om vi får det. Annars hade jag tänkt höra med min syster om hon ville ta med mig ihop med någon av hennes vänner istället. Och vart, vet inte helt, men hoppas på Grekland i så fall.

sen måste jag bara säga att du är hur vacker som helst!!
Svar: Tack så mycket haha.

SHEILAAAAAAAAA om 19:15:
1. Har du någongång funderat på att flytta till din mamma?
Svar: Jag har ju alltid velat, men jag har ju vetat att jag har det bäst när jag inte bor ihop med henne.

2. Vad hände under din uppväxt, säg något exempel typ?
Svar: Ett exempel. Mycket hände, men en gång till exempel, jag och min syster fick springa in hos våran granne och sova där för min mammas man hade spårat ur och kastade porslin och slog sönder lägenheten.

3. Varför plattar du håret när du har så sexiga lockar?
Svar: För dom är inte så sexiga, tyvärr :(

4. Vad är din framtidsdröm?
Svar: Att gå linjen Restaurang och Kök. Sen gå bartenderskola i något varmt land. Komma hem och jobba mig upp till att äga en restaurang. Sen när jag blir äldre, flytta utomlands och ha något litet mysigt stället.

5. Varför så hatisk? :(
Svar: För att kärlek är onödigt hihi.

Anonym
om 19:15:
Varför är du inte lika blyg längre?
Svar: Jag började umgås med en människa som var jätteblyg, och då var det jag som fick börja babbla på osv när det oftast brukar vara jag som är tyst haha.

Varför just Armin Pivalic?
Svar: Ingen aning, han har bara det där perfekta utseendet liksom.

Varför fungerar du bättre ihop med dina killkompisar?
Svar: Jag har ingen aning egentligen, det har alltid varit så. Jag är hellre med killar än med tjejer även om jag är med tjejer oftare än killar haha.

annie om 19:15:
VAD HETER DIN TATA !?
Svar: Sadik.

lägg ut bild på han (jävla tony monatana)
Svar: Haha nej.. Har dessutom ingen bild, du har på din mammas dator hehe.

vart vill du åka då bitch ? <33
Svar: Grekland typ, maten är godast där vettu.

är det bara df du umgås med mig ? </3
Svar: HAHAHHA nej.. Också för att du går med mig till skolan varje morgon <3

Emma! om 19:15:
Varför bor du i fosterfamilj? :(
Svar: För att min mamma har haft alkohol-problem (om man säger så?) enda sen jag var liten.

Vilken linje funderar du på?
Svar: Restaurang och kök :)

Kan inte du visa en bild på dig i ditt lockiga hår? :D
Svar: Ja det kan jag göra, ska försöka fixa det så fort som möjligt :)

Nathalie om 19:15:
vrf bor du hos fosterfamilj om man får fråga?
Svar: För att min mamma har haft alkohol-problem (om man säger så?) enda sen jag var liten.

vad vill du tatuera ? :)
Svar: Jag vill tatuera meningen "A pebble in the water makes a ripple effect."

vrf vill du ta hål i bröst vårtan för?
Svar: För det är snyggt!

va ska du välja för linje?
Svar: Restaurang och kök.

En på nordin. om 19:15:
vem är det du hatar?
Svar: Läs högst upp.

vad ska du gå för gymnasie?
Svar: JB i Halmstad hoppas jag på.

hur ofta träffar du din biologiska mamma?
Svar: Det är olika från varje halvår. Ibland kan det vara någon gång i månaden, ibland bara 1-2 gånger i halvåret osv.

Anonym om 19:15:
Vem är din allrabästavän ?
Svar: Felicia Wallentin!

Vad/vart ska du tatuera dig ? :-)
Svar: Så fort jag fyller 18 har jag bestämt att jag och syster ska tatuera något ihop, som en syskontatuering eller vad man kan kalla det. Så att vi i alla fall har en likadan, sa detta till henne för länge sen så vet inte om hon kommer ihåg det dock hehe. Men vad jag själv vill tatuera är meningen "A pebble in the water makes a ripple effect." i kursiverad stil. Den ska sitta lodrätt mellan nacken och högeraxeln (på ryggen). Svårt att förklara, men japp.
Vill göra den för att det står för "En sten i vattnet gör en domino effect." och då tänker jag typ på att jag växte upp bland människor som svek och det gjorde konsekvenser så att jag inte litar på någon. För det är ju det meningen står för, "konsekvenser".

Hoppas ni blev nöjda hihi. Har ni mer frågor att ställa så är det bara att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gör jätte ont och ta hål i bröst vårtan och blir infekterat

2011-11-10 @ 19:39:15
Postat av: Robin

Min fråga hade med det du skrev att göra.



Ripple effect är inte dominoeffekt.

2011-11-10 @ 20:49:04
Postat av: Anonym

Din design vart skit snygg :)

2011-11-10 @ 22:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback