HISS & DISS

HISS :

Läsare som kommenterar! - Det är alltid mycket roligare att blogga när man får kommentarer. Som sagt, se varje inlägg som en frågestund!

Videoinlägg! - Japp jag ska börja med mina snart igen!

Facebook Messenger -appen! - Facebook appen har en chatt, men den fungerar inte som den ska och då finns Facebook Messenger istället och jag älskar att den fungerar som den ska.

http://jelenabezbradica.blogg.se/ ! - En massa humor, bra uppdatering och en riktigt bra blogg!

Tempel Run! - Beroendeframkallande spel i iPhonen hehe. Jag har spelat i några veckor nu och nästan klarat ut alla "saker" man får som uppgifter och mitt rekord på poängen är ca 2 miljoner!


DISS :

Blogg.se appen! - Vi alla vet att den är dålig. Man kan endast skriva inlägg och lägga in max 3-5 bilder typ (annars går det inte ladda upp) och bilden hamnar alltid längst ner. Jag vill kunna länka, välja vart mina bilder ska ligga, ändra stil på texten osv. Allt som man kan göra på vanliga blogg.se. Jag tycker dom ska ta mycket lärdom ifrån Tumblr appen för då kan man göra allt på en gång, spela in ljudklipp, spela in video, ta bilder, länka, lägga in citat osv och ladda upp direkt i "bloggen". Jag vill även kunna se min statistik!! Helt enkelt en kass app. Dom uppdaterar ju den aldrig heller så.

Mitt giftemål! - Min man brukade skriva till mig minst en gång i veckan, skicka något fånigt klipp från Youtube eller fråga hur länge vi har varit gifta. Nu har han inte hört av sig på ett tag, funderar på att skilja mig!

Hat! - Jag har så himla mycket hat inom mig att jag inte har tid att älska. Jag har hatat så mycket att jag har glömt bort hur man älskar. Jag hatar det.

Kärlek! - Eftersom att jag är så hatisk så är kärlek mellan två personer inget för mig. En kille fick mig att hata så mycket, en uppväxt fick mig att hata så mycket, en vänskap fick mig att hata så mycket, en mor fick mig att hata så mycket, och det gjorde att jag la "älska" i en box, grävde ner den långt under jorden och lät den ruttna. Nu kan jag inte hitta den längre, och det är just nu jag behöver den. Jag behöver den för att kunna förklara för en kärlek att ska jag lyckas älska igen, så måste det ta tid. Men den boxen är borta. "Älska" kommer tillbaka, men inte förens jag är redo. Och när är jag redo? Någon gång långt fram, kanske om flera år. Men inte i än på långa vägar.

Förhållanden! - Seriöst? Hade jag haft ett förhållande så hade det hängt på en tråd hela tiden. Jag kan inte hålla mig till en person livet ut. Jag måste få upptäcka nya saker. Känna mig fri och inte fängslad. Jag har tänkt på det länge, skulle jag ha ett förhållande så hade jag nog klarat det högst 3 månader, knappt det. Hur fan kan man seriöst hålla sig till en person hela tiden? Okej att man är kär osv, men tröttnar man aldrig? Vill man inte experimentera en massa och hitta nya saker? Jag hade aldrig klarat det verkligen. Eller aldrig och aldrig, kanske när jag blir äldre, men inte nu, verkligen inte!


Fy vad negativ jag var om kärlek nu haha, men detta är min åsikt som sagt.


Kommentarer
Postat av: -' Nini Lê :3

Angående kärleksdelen så kände jag samma sak för ett år sen. Förstod inte hur man kunde leva med en och samma person i typ 50 år och fortfarande älska den, och aldrig tröttna eller vara otrogen. Fattade verkligen inte hur man bara kunde vilja vara med en person, utan att "testa gränser".



Den första månaden med min pojkvän tänkte jag hela tiden "shit, detta kommer ta slut när som helst, jag kommer inte orka", men gradvis så försvann den känslan. Ömsesidig kärlek är det finaste som finns, och om man älskar någon som älskar en tillbaks minst lika mycket, då gör man allt man kan för att få behålla honom för alltid :)



Jag som alltid har varit kall av mig och inte fäst mig vid folk av rädsla för att bli sårad, har nu blivit världens kärleksfullaste person, haha!



Du kommer nog dit en dag med ska du se ;)

När du minst anar det smäller det till och du är fast ;)

2011-11-04 @ 23:32:05
URL: http://nininjan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback