23:32

Har pluggat massor nu. Mitt muntliga svenska kommer bli skitdåligt medan mitt muntliga i engelskan kommer gå bättre. Jag hatar att prata mycket på svenskan för det blir så mycket "eh, så, aa, öh" osv. I engelskan flyter det bara på hela tiden.

Men aja, ska läsa igenom det imorgon när jag och Annie drar till skolan. Gött att få det överstökat i alla fall med tanken på att jag skulle gjort det i åttan haha. Äntligen får jag tillbaka mitt G som minst i alla fall. G-ött.

Har även gift mig idag. Min fina man är ju då såklart Tobbe. Vem annars liksom. Min fina pojke. Galet bra är han. Många pussar på honom!

Men nu är jag svintrött och mitt hår hann torka medan jag pluggade så nu kommer det vara cplockigt imorgon och min bena kommer vara sjuk. Orkar inte platta det just nu. Får se konstigt ut i håret imorgon lol, ingen bryr sig ändå så vafan babblar jag om detta för?

Juste, note to myself : TOMORROW AFTER SCHOOL YOU WILL START! You've got like two months before you can quit.

Well well, jag tänker säga Godnatt nu! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback