23:26

Kom nyss hem från Burseryd ungefär. Dom kom 4a :( Men det var bra spelat ändå! Kall om fötterna är jag som fasen! Och ja, jag är trött som en jude, ska försöka sova när som.

Imorgon ska jag äta vid 3, duscha vid 4, och sen direkt efter det hämtar vi Stina och drar till Burseryd! Titta på Sebbe och dom sen. Sova hos Sophie och hem på söndagen. Eftersom att jag inte har något internet i mobilen så kommer det bli seg uppdatering. Men ska försöka hinna med något inlägg.

Kommer dock inte lägga upp "RULES ABOUT LOVE" för det hinner jag kanske inte förens på måndag/tisdag. Så ni får vänta ett tag.

Nu ska jag då som sagt försöka sova, så ska dra igång lite o.c. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback