23:20

Ligger och kollar på O.C och snackar lite med Sophie om vi ska fota imorgon för det behövs och aa, hon har systemkamera medan min just nu segar. Så aa, hon kanske kommer hit imorgon när hon vaknat och tar med sig kamera och allt. Sen fixar vi oss och så i så fall. Måste verkligen fixa om min blogg egentligen, det har sett likadant ut hela året förutom hedern då. Men tror inte jag kommer orka ändra den ändå haha. Får se.

Nu ska jag nog sova i alla fall. Sov 2 timmar mellan 6 och 8 i morse och sen 2-3 timmar nu på eftermiddagen. Inte sovit alls mycket ännu. Bara mellan fredag och lördag och lördag och söndag. Så nu behöver jag sova en massa.

Hörs imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback