23:18

Jag antar att det blir bättre med tiden. Galet vad taggad jag känner mig för dom kommande veckorna. Nu på fredag är det adventscupen och på lördag något sånt kul igen. Sova hos sophie med. Blir Tobbe om inget annat. Sen nästa helg är det cup igen antar jag för har dom inte det varje helg om jag minns rätt? Eller kanske inte förresten.. Skämtar dom har det bara en helg. Men sen kommer december, Annies födelsedag, lucia, skolavslutning, julafton, nyår och sen min bday. Där emellan fyller också andra kompisar år så det blir antagligen mer födelsedagsfester innan min! Taggad till max! Sen blir det mer födelsedagar fram tills Trajet osv. Japp japp. Älska livet!

Galet. Finns inga ord som beskriver hur mycket jag längtar tills min födelsedag!

Och ja, jag ska ta och sluta skriva om det nu för ni tycker ändå det är tråkigt att läsa.

Skolan var seg, G på skitmatten, varken jag eller Sophie fattar hur det gick till. Sen tråkig gympalektion osv. Spanskan gick dock fort för snackade en massa med Issa. Sen efter skolan så gick allt väldigt snabbt. Och nu har jag huvudvärk, ska sänka elementet och sova.

Imorgon blir det skolan utan Annie. Skittråkigt att gå själv till skolan. Får ta och skynda mig till Stina på morgonen så är det lugnt.

Hörs imorgon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback