22:30

Duschade precis efter det senaste inlägget. Hur skönt som helst, körde även med body scrub för att få bort lite gammal hud som ändå säkert skulle trillat av.

Jag har lite ångest över helgen just nu och kan inte bestämma mig. Halmstad eller Smålandsstenar. Jag har ingen aning just nu. Ska snacka med Annie om det imorgon. Det blir ju i alla fall Halmstad över dagen på lördag.

Men nu ligger jag i min säng och tror att jag har mensvärk. Why? Det kan inte vara det dock haha. Bara lite magont antar jag.

Gjorde mitt muntliga i svenskan och engelskan idag. Svenskan gick faktiskt bättre än jag trodde att den skulle gå. Sen biologiprov hade jag också. Alla rätt yeey. Nu är det bara so-inlämningen och kemin kvar.

Men nu ska jag fasen spela wordfeud för jag startade spel med massa randoms innan idag hehe.

Hörs nog sen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback