21:49

Som skrivet inatt. Edina ringde och skällde ut comviq. Måste vara hysteriskt kul att sitta i telefoninfon på comviq när en blatte ringer var och varannan dag och skäller ut dom haha. Dog. Men aa, skolan gick ganska snabbt. Vi hade ingen so så det slapp vi i alla fall.

Efter skolan hängde Sophie med mig hem. "Vi" fixade mina inlämningsuppgifter och jag städade. Sen har vi bara drygat massa. Hon åkte hem vid 8.

Och nu ligger jag i min säng och lägger över låtar i mobilen, igen.

Hittade även mina hörlurar som Simon sagt ett antal gånger att dom legat under min säng. Dock låg dom i min vinterjacka som jag inte använt på ungefär en månad.

Och alltså. Jag har verkligen ingenting att skriva om märker jag. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback