21:38

Jo jag tänkte väll ta och uppdatera lite nu. Har fått en hel del bra tips och jag ska försöka följa dom! Men just nu i detta inlägget hade jag bara tänkt berätta vad jag gjort just nu. Annie kom till mig innan och vi snackade en massor, jag försökte få igång min dator, försökte alltså ominstallera den. Men det gick inte. Gick upp till 20% varje gång, inte längre än så. Sen då så sket jag i det och lät datorn ladda om och om igen i hopp om att den skulle starta. Helt omedvetande märker både jag och Annie att den faktiskt har startar! Så jävla gött tänkte jag tills den stannade och laggade ihop. Jag som bara ville se lite Dexter :'( Aja, får se om det funkar att kolla på det i felsäkert läge.

Var även på Ica för att handla åt Robin. För det fick jag chips och dipp, köpte även mig en cola. Dock en liten, varför gjorde jag det egentligen? :(

Aja, min dator har stannat såhär i en timme nu (kolla bilden)! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback