19:15

FRÅGESTUNDS LIKNANDE

Eftersom att vissa vill att jag ska ha frågestund så tänker jag skriva en massa saker om mig och då får ni ställa en fråga om detta jag skrivit, ungefär som en frågestund då!

1. Jag bor i fosterfamilj.
2. Jag fungerar bättre ihop med mina killkompisar än mina tjejkompisar.
3. Jag har bara varit riktigt kär en gång.
4. Jag litar inte på någon till 100%.
5. Mina vänner säger alltid hur trötta dom är på skitsnack och att man inte kan lita på sina vänner, sen snackar dom precis lika mycket skit och går precis lika mycket bakom ryggen som andra gör. Jag är trött på att dom inte står för sina egna åsikter helt enkelt.
6. Jag har en framtidsdröm som inte är alls svår att uppnå.
7. Jag vill väldigt gärna tatuera mig och vet precis vad jag ska göra när jag får det.
8. Jag vill pierca bröstvårtorna men vågar inte.
9. Jag är livrädd för nålar som går in i huden.
10. Jag är ett filmfreak.

11. Jag älskar att laga mat.
12. Jag var väldigt blyg förr, men inte lika mycket längre.
13. Jag umgås helst med Annie för hon är inte ett dugg blyg så pratar hon, då pratar jag helt enkelt.
14. Det finns bara en människa jag hatar.
15. Jag tror knappt på kärlek.
16. Jag hade hellre jobbat än gått i skolan, därför längtar jag så desperat tills jag tar studenten.
17. Det finns bara en lärare jag någonsin tyckt om på Nordinskolan och det är Ingergerd(?).
18. Jag har ännu inte fått in alla mina möbler på rummet, eller möblerat som det ska stå.
19. Jag hann bara sola ungefär 5 gånger i somras för att jag jobbade.
20. Jag vill åka utomlands med Annie nästa år.

21. Jag tycker att Armin Pivalic är den snyggaste killen jag känner.
22. Jag har egentligen jättelockigt hår.
23. Jag blir väldigt lätt uttråkad.
24. Min allra bästavän är någon jag knappt pratar med längre.
25. Jag har bara drabbats av minnesförlust en gång.
26. Jag hade lugnt kunnat leva mitt liv som Erik och Mackan, då dom gör ett program som heter 99 saker du måste göra innan du dör eller något liknande, fyfan vad kul.
27. Jag är allergisk mot massa saker.
28. Jag dricker allt för lite.(vatten osv)
29. Jag har lärt känna en hel del nya människor i år.
30. Jag hoppas på att få bo i Halmstad fram till hösten nästa år.

31. Jag längtar tills jag fyllt 16 så jag kan börja jobba igen.
32. Min klass är ganska skitbra jämfört med alla andra på våran skola.
33. Jag längtar något så djävulskt tills Breaking dawn har premiär (nästa vecka).
34. Jag har bott ihop med min mamma mindre än halva mitt liv.
35. Jag har aldrig träffat min pappa.
36. Mitt liv är fantastiskt alldagligt.
37. Simon är den enda killen jag älskar.
38. Jag har knappt någon kontakt med någon utav mina familjemedlemmar förutom mamma.
39. Jag är väldigt hatisk.
40. Jag har fått uppleva ganska mycket under min uppväxt.

Frågorna ska som sagt handla om detta inlägget, dom andra frågorna ignorerar jag i stort sett.

Fråga på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är din allrabästavän ? Vad/vart ska du tatuera dig ? :-)

2011-11-09 @ 19:23:43
Postat av: En på nordin.

vem är det du hatar?



vad ska du gå för gymnasie?



hur ofta träffar du din biologiska mamma?



innan umgicks du väl mycket med Sarah Frank varför inte längre? Är det Felicia Olssons fel?



vad är det läskigaste du varit med om?

2011-11-09 @ 19:30:50
Postat av: Anonym

Är du oskuld?

2011-11-09 @ 20:17:25
Postat av: Nathalie

vrf bor du hos fosterfamilj om man får fråga?

vad vill du tatuera ? :)

vrf vill du ta hål i bröst vårtan för?

va ska du välja för linje?

2011-11-09 @ 20:40:54
URL: http://nnattiiiz.blogg.se/
Postat av: Emma!

Varför bor du i fosterfamilj? :(

Vilken linje funderar du på?

Om det fanns något med dig själv eller din kropp du skulle vilja ändra isåfall vad?

Kan inte du visa en bild på dig i ditt lockiga hår? :D

2011-11-09 @ 20:45:50
URL: http://emmaaeriiiksson.blogg.se/
Postat av: annie

VAD HETER DIN TATA !?

lägg ut bild på han (jävla tony monatana)

vart vill du åka då bitch ? <33

är det bara df du umgås med mig ? </3

2011-11-09 @ 20:47:15
Postat av: Anonym

Varför är du inte lika blyg längre?

Varför just Armin Pivalic?

Varför fungerar du bättre ihop med dina killkompisar?

2011-11-09 @ 20:47:40
Postat av: SHEILAAAAAAAAA

1. Hur är en bra helg för dig?

2. Favorit mat?

3. Vad/vem skulle du tatt med dig till en ödeö?

4. Har du bröstförstorning som kissie?

5. Vad hatar du mest i hela världen?

6. Har du vaxat någon gång?

7. Finns det någon som du irriterar dig på i våran klass? ( för de tycker jag att det finns heheeh)

8. Va tycker du om wannabes?

2011-11-09 @ 20:51:23
Postat av: SHEILAAAAAAAAA

1. Har du någongång funderat på att flytta till din mamma?

2. Vad hände under din uppväxt, säg något exempel typ?

3. Varför plattar du håret när du har så sexiga lockar?

4. Vad är din framtidsdröm?

5. Varför så hatisk? :(

2011-11-09 @ 20:57:56
Postat av: Robin

Är du medveten om att det är extremt white trash att pierca bröstvårtorna och att jag gör dig arvslös om du gör det?

2011-11-09 @ 21:40:22
Postat av: Nathalie

vrf plattar du ditt hår när du ha lockigt? skulle göra vad som helst för och få lockar haha.

vad gör du på fritiden?

ska du o annie utomlands får ni de för era föräldar? o vart ska ni åka isf?

sen måste jag bara säga att du är hur vacker som helst!!

2011-11-09 @ 22:31:17
URL: http://nnattiiiz.blogg.se/
Postat av: anton

du är sjukt snygg, men hur kommer det sig att du ska pierca dina bröstvårtor? du och annie åker själv utomlands eller? isf var var det planerat att ni skulle åka? :)

2011-11-09 @ 23:49:22
Postat av: en annan på nordin

vem är det du hatar?

varför tyckte du bara om ingergerd på nordin finns många bra lärare som jag gillar där?

2011-11-10 @ 08:28:22
Postat av: Anonym

bh storlek???

2011-11-10 @ 10:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback