18:04

Hej! Har varit lite dålig uppdatering idag. Gick hem på lunchen och la mig och sov. Somnade tills nu. Så nu sitter jag och äter en apelsin. Becka och Robin är på Konsum och köper massa gotte, sen efter det så ska dom till Edwins och hämta familjepizza och någon mat till Robin. När dom kommit hem så ska vi ha "syskon-kväll" och se film osv.

Jag måste dricka en massa shit med citron för jag har verkligen inte varit pigg idag. Min hals vill ju dö. Jag måste bli frisk till helgen. Kan inte vara sjuk eller småsjuk! Men aa, nu ska jag äta min apelsin och kolla på Vänner.

Vi hörs nog sen. Puss!


Från förra året till Adventscupen.
Saknar dom flätorna lite, ska se fall jag kan fixa dom snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback