17:39

Började nyss att göra om bloggen här. Men det enda jag hann med att göra var att byta bakgrundsfärgen till svart. Genast ångrade jag mig och kryssade ner skiten. Så en grej bara, vill någon göra om min blogg, ganska så fantastiskt bra hade det varit. Förväntar mig inget svar för jag vet hur jävla tråkigt det är.

I alla fall, ska ta och smsa Stina. Adam svarar inte, dno why. Han skejtar nämligen och då brukar han svara ändå faktiskt. Men aaaa, jag är verkligen sjukt trött, skulle kunna somna när som typ. Borde egentligen gå och lägga mig helt enkelt.

TRÖTT PÅ MITT JÄVLA HÅR MED! Hatar den röda färgen som aldrig försvinner. Stod och kollade på färgen i spegeln idag, min utväxt är alltså råttfärgad som min naturliga hårfärg är. Mitt hår skymtar i svart, lila, brunt och rött. Seriöst, ta det ifrån mig.

Hörs, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback