16:12

Började på tidningsartikeln innan, nu ligger jag i min säng. Ska dra till Stina ikväll för det skulle vara några stycken hos henne, gött. Känner att jag inte är på humör alls just nu dock. Blev arg igår, väldigt arg. Så nu är jag fortfarande arg och aa, det lär inte ta slut än på ett tag.

Men får se vad vi gör hos Stina sen. Måste i alla fall fixa mig där för min plattång är hos Annie. Eller i och för sig har vi en där nere. Men klockan 6 så kommer Robins kompisar för han ska ha förfest här inför maskeraden. Jocke och John är redan här och dom sitter i köket och dricker kaffe typ haha.

Aja, jag ska ta och göra något vettigare. Puss!


Kommentarer
Postat av: Joacim

Taskigt att du bara gick när vi kom. :(

2011-11-13 @ 15:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback