14:39

Sorry för dålig uppdatering! Jag drog till Stina igår, med Sophie. Emma och Josse kom med. Vi fixade oss och dansade lite osv. Sen gick vi upp till Linus och dansade ännu mer, efter det åkte vi ut till Tobbes stuga. Dansade där med haha! Sen hem, eller till Linus typ och där stannade vi inte länge utan gick hem till Stina och sov.

Sov som en jude tills 11 kanske. Klädde på mig och gick och hämtade matkuponger av Becka. Sen gick jag, Josse och Emma och åt. Pizza på Edwins namnamnam! Sen hem till Stina och hämtade våra saker och nu har jag precis duschat och ligger i min säng. Mitt hår är dock helkonstigt. Hittar ingen hårborste så det kommer vara cpbena osv.

Men nu ska jag ta och sova en stund! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback