14:28

Hemkommen från skolan. Skjutsade Max till stationen efter att jag snackat lite med älskade Simon. Ska snart dra iväg ett sms till Eva och se i fall hon kan köpa färg till mitt hår på vägen hem så att vi kan färga det ikväll.

Imorgon så måste jag ha med mig all packning till skolan som jag ska ha med mig till mamma. Det innebär att jag måste gå runt med väskan i Gislaved imorgon på morgonen endast för att vi ska åka dit och gå till Kommunhuset och UM med hela klassen. Tråkigt. Sen varför jag måste ha med mig väskan är då för att Ackevik orkar inte ta 4 bussen imorgon så alltså måste jag ta 3 bussen med honom och vi slutar 10 i 3. Hinner inte hem emellanåt. Ska även skicka iväg ett sms till mamma om att hon ska ha pastasallad färdig tills imorgon när jag kommer hem, NAMNAMNAM!

Hörs sen för nu ska jag ner och ta datorn. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback