14:05

Åt ett knäckebröd och drack lite oboy. Snackade lite med Sophie också för hon skulle se om jag hade sovplats imorgon.

Ligger och kollar på o.c nu och ska nog ta och sova en stund till snart tror jag.

Imorgon åker jag nog med till Värnamo med Eva och Isak istället. Eftersom att Sophie inte hade någon skjuts så kanske hon också hänger med. Får se lite. Ska höra med Eva ikväll.

Så om det blir något imorgon kväll så ska jag nog umgås med Emma, Sophie och Josse. Ska väl bli kul att lära känna Josse lite bättre antar jag. Men ska inte hoppas på för mycket om morgondagen för kanske mår som idag och då orkar jag nog inte.

Men nu gör alla slut med varandra i serien så nu måste jag kolla! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback