14:00

Godmorgon! Ligger i Annies säng nu. Fick sova länge idag som sagt. Dock kom inte bilden upp som jag la in igår på mig och Sheila haha. Men nu snart ska vi nog åka in till Smålandsstenar. Får se lite.

Igår då så åkte vi till Annie med bussen. Satt vid datorn fram tills det var mat. Sen åt vi jättelite och åkte in till Smålandsstenar och åt pizza på Edwins med Sophie och Sheila. Sen hade vi inget att göra så vi gick till någon som hette Torbjörn. Var inte så kul där efter ett tag så jag gick och mötte Simon. Snackade med honom tills Annies pappa kom och hämtade oss. Sen åt vi och sen somnade vi.

Får se vad jag ska göra ikväll, ingen aning just nu. Hörs sen, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback