13:00

Ska börja med en ny sak i bloggen. Det är då dagens citat, kommer komma upp lite senare. Och sen kanske jag ska börja med dagens bildcitat. Får se lite senare. Beror på vad jag hittar för skit osv.

Tobbe gick för en stund sen för hans kompis ringde. Så nu ska jag sova en stund innan maten och sen ska jag till Konsum och sen ska jag sova igen. Eller se en film. Ska kanske ut och gå en runda ikväll, ska höra med Annie om hon är på. Sen ska jag sov igen haha.

Hörs senare med något som ni frågat efter! Puss!

FÖRRESTEN SÅ HAR MIN ÄLSKADE VÄN MAX KÖPT EN MOTORCYKEL IDAG!!! Han lovade faktiskt att jag skulle få åka med honom för jag har bara åkt en gång i hela mitt liv hehe :$ Det var med Bertil, innan jag och en vän till mig ramlade med cykel i typ fyran och jag nästan fick hjärnskakning osv. Är livrädd för i stort sett allt som inte innehåller väggar nu för tiden haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback