09:59

Well well, jag åkte med Stina hem nu på morgonen bara för att få komma hem så tidigt som möjligt. Jag är verkligen sjuk nu, borde inte gå någonstans förens jag blivit frisk igen, men jag MÅSTE till "skolan" imorgon för jag ska ju med Jonthe till Halmstad och vara med honom i hans klass för en dag. Fan vad pinsamt och vara där när man tappat rösten och allt. Känner mig inte alls taggad på det. Men vad som är ett plus är att jag kan sova på vägen ner får jag väl hoppas på och sen komma hem till min säng och dö.

Måste även duscha ikväll, mitt hår är superlockigt. Sen måste jag fixa min säng för jag spillde ju ut en och en halv liters cola i den igår, så mitt lakan är helt brunt när det egentligen ska vara rosa haha.

Men nu orkar jag inte skriva mer, ska ner och äta något och sen lägga mig och sova. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback