07:20

Godmorgon. Pajade min blogg inatt, så nu får det se ut såhär tills jag kommer hem igen. Fixar det under helgen antar jag. Lär inte bli någon bloggning alls under dessa dagar, eller jo kanske bloggar då jag är i skolan eftersom att det bara är då jag har internet. Men vi får se hur det blir med det.

Jag ska försöka börja fixa bloggande ordentligt sen med. Men jag behöver verkligen en dator till det. Och det är jobbigt att använda denna datorn varje gång eftersom att det är "kontorsdatorn"/"campinsdatorn". Men jag ska se hur jag gör med det. Högst upp på min lista i jul står i alla fall en dator. Behöver verkligen en.

Men nu måste jag dra vidare. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback