02:20

TILL ER!! NI BÖR LÄSA OCH SVARA!

Hejsan! Vet att min uppdatering suger, men jag har inget att skriva om! Det är tråkigt att uppdatera om vardagen och jag har inte orkat spela in videogrejerna. Men dom kommer spelas in så småningom när jag har lust.

Men vad jag nu vill komma fram till är att jag funderar på att börja blogga som en jude igen. Men som alla andra bloggare så tycker även jag att det är roligare att blogga när man får frågor eller tips om vad man vill se mer av osv i kommentarsfälten!

Jag vill egentligen börja blogga som förr genom att kunna uppdatera om en massa film/serie/musik tips osv. Men jag kan inte länka via mobilen och då blir allt tråkigt. Får jag igång min dator så fort jag får min laddare av Annie som hon har hemma hos sig så lovar jag att det blir bättre. Men jag är nästan säker på att den inte går igång. Så nu får ni chansen att berätta vad ni vill se mer av, hör av er på vilket sätt som helst, Facebook, här på bloggen eller vad som helst.

Jag kommer inte uppdatera så bra förens detta händer. Upp till er nu. Se varje inlägg som en frågestund, se kommentarsfältet som en sökmotor osv.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ha en frågestund! det vore nice.

mer videoinlägg!

:-)

2011-11-03 @ 09:54:59
Postat av: Emma!

FILMTIPS, KLÄDTIPS MASSA SÅDANT!!!!

hiss och diss typ HiHiHiHi

2011-11-03 @ 11:02:18
URL: http://emmaaeriiiksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hiss och diss!

dagens outfit

dagens tips

mode, musik, film

frågestund och svara på alla frågot i ett videoinlägg

2011-11-03 @ 14:16:48
Postat av: Anonym

videoinlägg saken med dagarna

kläd-tips

hiss / diss



ta sånt du gillar att läsa om sj

2011-11-03 @ 18:14:21
Postat av: Anonym

lite mer :



Dagens Haff !

( du väljer en kille & tjej som är singel , lägger upp bild , skriver vad dom söker och typ deras fb ! ) Riktigt kul faktiskt ! :)



dagens tips

2011-11-03 @ 18:59:06
Postat av: emma närfors

typ "dagen" klädstil, händelse, människa, bild osv.

vad du tycker om olika random saker.

film & musik tips.

dagens hiss & diss.

frågdestund.

mycket bilder typ hoho :)

2011-11-03 @ 19:17:34
Postat av: Olivia

mer egna åsikter, om nån som bråkar, om kärlek, om lärare osv (utan att nämna namn)

2011-11-04 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback