01:12

Alltså... Min bror...

Robin : Varför glittrar inte vampyrerna längre?!?

Jag : Ingen aning...

Robin : Ta reda på det då.

Jag : Men hur ska jag göra det hade du tänkt?

Robin : Det är ditt problem

Jag : Du är ett problem. HA!

Robin : Ditt ansikte är ett problem.

Jag : OK MEN HELA DU ÄR ETT PROBLEM OCH DITT ANSIKTE INGÅR DÄR

Robin : Aa men ditt ansikte är ett problem som det inte finns en lösning!

Jag : Hela du är rutten, luktar rutten, ser rutten ut och aa, helt enkelt rutten. Det är ditt problem, fyfan för att vara rutten, usch!!

Robin : Men bara för att du luktar flens din jävla transa!

Jag : Du luktar röv, rövhål, typ ett rövhål med konkelbär!

Robin : Aa men det är ju inte jag som käkar konkelbär ditt jävla träsktroll. Du käkar konkelbär med håret fortfarande kvar i!

Jag : Du. Nu gick du över gränsen. Ditt fula ansikte luktar bajs, det liksom osar bajs om det. Ruttet bajs dessutom.

Robin : Du har ju tydligen en bajsfetisch. Du borde be en kompis att bajsa på dig så att du kan få din kick.

Jag : Fy vad du är äcklig Robin.

Robin : Ditt ansikte är äckligt.

Jag : Nu är du elak.

Robin : Bara för att du förlorade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback