01:05

Vårat internet har lagt av, men Andy skickade 10(9) kronor till min mobil så kunde ansluta datorn via mobilen istället! Så nu har jag internet en stund i alla fall antar jag.

Just nu så vet jag inte hur det blir med Halmstad sen idag för just nu är tågen inställda står det. Och fyfan fall jag går upp vid halv 6 och sen så går inte ens tåget till Halmstad. Det kommer vara ganska så skitjobbigt.

Egentligen borde jag inte gå någonstans alls imorgon eftersom att jag är sjuk, men ska jag till Halmstad så måste jag ju för det kan inte bara ändras helt plötsligt tycker jag. Jag hostar som fan nu med, skitstörande, får dricka vatten stup i kvarten för att inte behöva hosta precis hela tiden.

Och jag ska alltså upp om 4 och en halv timme :( Fatta så jävla förbannat segt, jag kommer dö under hela morgondagen. Vi ska baka julgodis i så fall, sen är det inget mer speciellt helt enkelt. Och sen om det inte blir Halmstad så kommer jag istället ha en aslång skoldag.

Jag kommer helt enkelt vara död.

Jaja, jag tänker ta och försöka sova nu ändå. Så vi hörs, godnatt!


Mmmhmmmhm Megan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback