Svar på kommentar.

Joacim om Buhu.: Btw, kollade statistiken precis. Din länk har sabbat allt, nu hade jag ju massa läsare. :( Men som sagt, jag tror ingen av dem kommer gå in där igen så. ;) Jag vägrar blogga om jag har läsare liksom, vad är det för mening då? :P

Joacim om Buhu.:
Jag ändrade ju mig till jätte. Duger inte det? :P


Svar : För det första så ska man ha läsare när man bloggar, speciellt när man skriver som du gör för du är bra på att skriva (annars hade jag inte läst den). Och tror du jag trvis med att vara en "jätte"? :(



Anonym om På ingång.:
Var har du beställt den ifrån?:)

Svar : Från Victoria's Secret :)



Anonym om Dag 40.:
vilken strlek är det på den?


Svar : Det är 75C på dom båda, har dock haft den ena sen i vinter 2010 och den andra vinter 2011. Behöver nya för dom börjar bli för mycket push-up.

Kommentarer
Postat av: Joacim

En blogg är inte alls till för att ha läsare. Läsare gör att man inte kan skriva det man vill av diverse skäl. :P

2011-05-04 @ 23:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback