Sorry!

Nu har jag varit dålig på att uppdatera. Men har en liten lucka nu då jag har tid.

Igår var jag med Annie och Kajsa. Vi var lite i samhället osv. Sen var vi med Jennifer och Simon med. Och vi var även med Julia en stund. Kenny ringde mig och sa att han skulle komma in till Smålandsstenar med Martin. Men vi skulle hem tidigt så det sket sig, men dom kommer in idag istället. Runt 12 drog jag och Annie igång en film. En film som jag redan hade sett, men hon tyckte den var bra i alla fall. Jag somnade fram mot slutet.

Vi sov asskönt och enda fram tills klockan 1. Då gick vi ner och åt mat och sen började vi fixa oss till att åka på match. Vid halv 3 mötte vi upp Stina utanför Kindbloms och sen kom Paulina med Julia och hämtade upp oss utanför Stinas och då åkte vi till Skeppshult på match. Det var Smålandsstenar som spelade mot Skeppshult och det blev 0-0. Sen drog vi hem och nu sitter jag och Annie på hennes rum och väntar på att maten snart ska bli klar. Efter vi ätit så ska vi i stort sett träffa Kenny och Martin tror jag. Sen vet jag inte vad som händer. Vi drar nog till Marcus i alla fall.  Ska i alla fall sova som en gud inatt ♥

Vi hörs nog ikväll någon gång. Hejdå!


Jag just nu hahahahhahahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback