Natti.

Nu ska jag sova. Är svintrött. Fast så är jag faktiskt inte det haha.

Får en liten sovmorgon imorgon för jag ska till doktorn. Men ska vara där kvart i 9 i Gislaved. Slipper förmiddagslektionerna i alla fall. Skönt som fan. Men japp. Vet inte vad som händer efter skolan. Ska nog hem och måla det allra sista. Sen blir det la till att hitta på något. Händer ingenting så skulle jag och Annie ha ett Jurassic Park maraton (även om hon var som ^.- om det så ska det ske). Tråkig fredag känns det som att det kommer bli.

På lördag ska nog jag och Stina ner till Halmstad i alla fall. Köpa konfapresenter till Julia och Ida. Hade även en sån jävla lust att bada i havet, men då kom kylan och jag fick massa sår på hela kroppen. Soft.

Aja, ska inte klaga mer nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback