Lång dag.

Hemma från en seg dag. Eller seg och seg, eller nej, jag ska inte ljuga, den var fan seg.

Skolan sög, men som tur var så gick den ganska snabbt. Efter det drog jag hem och åt en snabbis sen stack jag och Annie till Gislaved. Helena körde oss dit. Och då drog vi direkt till Ungdomsmottagningen. Sen när vi varit där ett tag så stack vi och åt pizza, nomnomnom säger jag bara. Sen efter en timme ungefär så träffade vi Nikolina, Pierre och Sebbe en snabbis. Sen drog vi vidare och mötte Andy. Då typ gick vi vidare hem till honom och fick träffa hans finfina hund. Jag skämtar verkligen inte när jag säger att jag aldrig i hela mitt liv har sett något så fint djur, så jävla fin var den! Gosade som in i helvete med den hihi. Sen kom David och stannade och snackade en stund, men då skulle han vidare så vi tog följe med honom enda till andra sidan av Gislaved, usch så jobbigt. Sen då gick Andy med oss upp till bussen. Där fick vi sitta en stund tills bussen kom. Sen var det direkt hem till Smålandsstenar.

Kom hem och duschade och nu har jag kämpat med att få igång mitt internet på datorn, har varit väldigt bra på att få det att inte funka dom senaste dagarna. Men installerade om någon shit och då funkade det.

Och jag har även inte varit på humör alls idag. Verkligen sämst humör och aa, det började ju dock för några dagar sen, men det har tyvärr hållt i sig. Väldigt surt. Eva och Simo funderade på om jag lider av depression, och nu när jag tänker efter så funderar jag fan med på det.

Hoppas att det blir bättre tills på fredag i alla fall. Puss!


Adam min underbart söta eh, kusin typ (inbillar vi varann att vi är i alla fall)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback