Hejsan!

Sitter just nu i min säng och funderar starkt på att stanna här i all evighet. Men icke sa nicke, Annie är här med så vi ska hitta på något.

Igår då så var vi ute med lite olika folk fram och tillbaka, sen vid kvart i 10 ungefär träffade vi Kenny, Tobi, Adde, Martin och någon jag inte vet vem det var. Det gick ganska snabbt. Sen drog vi vidare upp till Marcus, där helt plötsligt Kenny och dom hade hamnat igen. Men dom var bara där en stund. Vi var i alla fall hos Marcus ett väldigt bra tag, vi drog hem en stund emellanåt så Annie kunde ladda sin mobil. Men sen stack vi tillbaka igen. Hade svinkul verkligen haha. Sen kom Kenny och Martin tillbaka så då hälsade jag lite på Kenny och sen drog vi snabbt hem och sov. Somnade i stort sett på direkten.

Vaknade vid 10 av att mina ögon var äckligt polliga. Så jag gick och tvättade ansiktet och tog ögondroppar. Sen somnade jag igen. Vi sov la till 2 någon gång. Sen fixade vi oss och drog hem till mig och åt. Nu sitter vi här och ska nog dra ut en stund. Så vi hörs senare ikväll. Har lite bilder och så med. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback